Jag fortsätter men vill fira jul först

Alla inlägg
Det har funderats både fram och tillbaka om jag ska fortsätta att skriva. Stödet har varit genuint sedan jag kom ut ur den digitala garderoben förutom från några infantila kommentarer här och var. Jag har haft en känsla av att det kommer bli en fortsättning men om det ska vara genomförbart behöver jag mer stöd från er läsare och kanske en hjälpande hand från media. Det som är viktigt är att få en sådan stor spridning som möjligt av orden som jag publicerar. Om det ska fortsätta bli en gynnsam effekt av mitt skrivande måste fler kunna och vilja läsa bloggen.

Men det kommer ändå vara en längre paus ifrån skrivandet för att samla lite kraft och inspiration. Det finns flera idéer redan i huvudet som förmodligen kommer att genomföras efter jul. Tanken är att dra igång skrivandet 2015 så fram tills dess kommer det vara rätt lugnt här. Det finns flera större granskningar som nu är möjliga för mig att göra som kommer ta sin tid att sammanställa. Men vem vet suget efter att skriva kanske gör att det ramlar in ett eller flera kortare inlägg framöver. Den som lever får se medborgare.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Larsgöran Svensson:

skriven

Det gör du rätt i. Skriv när det känns bra och ork och inspiration finns, då är man som bäst. Du behövs och du är bra. Vi hörs ...

Svar: Tack för uppskattningen!